Preferințe cookie-uri
Preferințe cookie-uri

Coş  

Nici un produs

0,00 lei Livrare
0,00 lei TVA
Total 0,00 lei

Coş Cumpara

Optiuni ro | lei
  • ro
  • lei

(+4) 0743.211.163


LIVRARE IN BUCURESTI

 

Produsele comandate la noi pe site beneficiaza de transport GRATUIT daca comanda depaseste valoarea de 1000 ron, livrarea facandu-se cu masini proprii al MG Professional Sales SRL sau prin firma de curierat. De obicei livrarea pentru produsele aflate in stoc se face in maxim 72 de ore din momentul confirmarii comenzii iar pentru cele care nu sunt in stoc livrarea poate dura 5 - 30 zile.

 

Comenzilor sub valoarea de 1000 de ron li se aplica o taxa de transport de 35 Lei. Taxa de transport se calculeaza in functie de volumul si greutatea produselor ce urmeaza a fi livrate. Daca ati efectuat o comanda pe site ce depaseste 1000 de ron si taxa de livrare apare totusi in cos va rugam sa o ignorati, aceasta fiind scazuta de noi in momentul confirmarii comenzii.

 

În costul livrării nu este inclus montajul produselor. Taxa de montaj are un cost separat și se va adăuga taxei de livrare.

 

Montajul produselor (mobilier).

 

- Pentru comenzile de mobilier ce depășesc valoarea de 1000 de lei cu TVA montajul este gratuit.

- Pentru comenzile de mobilier sub valoarea de 1000 de lei cu TVA se percepe o taxă de montaj în valoare de 65 de lei cu TVA.


Pentru restul produselor pe care le comercializam montajul va fi realizat de cumparator iar transportul se efectueaza pana in fata imobilului.


Nu oferim serviciul de montaj pentru scaune.
Transportul se efectueaza pana in fata imobilului iar montajul va fi realizat de cumparator.





LIVRARE IN TARA


Pentru livrarea in tara va vom contacta noi imediat ce comanda dvs. a fost plasata pe site pentru a confirma comanda si pentru a va comunica costul exact pentru livrare. Livrarea in afara Bucurestiului se realizeaza cu cu ajutorul firmelor de curierat cu care societatea noastra are contracte de colaborare si nu se asigura montaj.

ATENTIE! Toate clauzele, preturile si conditiile prezentate in acest site sunt valabile pentru expedieri pe teritoriul Romaniei. Firma noastra nu expediaza in mod curent in alte tari. Daca totusi exista cereri pentru a expedia in alta tara produse comandate in magazinul nostru virtual va rugam sa ne contactati direct pentru a afla conditiile acestor tranzactii.

TERMENE DE LIVRARE

 

1. Scaune

Livrarea in Bucuresti se efectueaza in 24-72 de ore pentru produsele care se afla pe stoc.

Produsele care se aduc de la depozitele din tara vor avea termen de livrare între 7 și 10 zile lucrătoare.

Produsele care se importă din alte țări pe bază de comandă fermă vor avea termen de livrare 20-25 de zile lucrătoare.

 

2. Mobilier

Mobilierul care se efectueaza la comanda se livreaza intre 15 si 25 de zile lucratoare.

Livrarea in tara se efectueaza in 3-4 zile pentru produsele care se afla pe stoc.

 

Nu oferim serviciul de montaj pentru scaune.
Transportul se efectueaza pana in fata imobilului iar montajul va fi realizat de cumparator.

 

 

In acest moment livrarile prin curier se fac cu URGENT CARGUS.

 

Nota: Livrarile prin Urgent Cargus se vor realiza conform programului de lucru a fiecarei agentii in parte, in functie de orasul in care va aflati.

 

Termenele de livrare sunt aproximative și pot suferi modificări față de cele comunicate inițial.

 

 

Politica de Returnare


 

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (dacă este posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).


Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data denunțării contractului de catre cumparator, cu condiția recepției fizică de către noi a produsului care face obiectul contractului.

Nu vom returna contravaloarea produselor care nu au fost returnate fizic / recepționate în termenul legal.


Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.


Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.


Nu pot fi returnate produsele care au fost confecționate/importate pe comanda. (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.).


Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, se poate returna, fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare, in scris, din partea acestuia, in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.


Clientul este obligat sa notifice MG PROFESSIONAL SALES SRL intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/sau a serviciilor.


Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa punctului de lucru, din Strada Ticus nr. 8A, sector 3, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.


Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat.


Conform prevederilor  art. 16 din O.U.G. 34/2014, MG PROFESSIONAL SALES isi rezerva dreptul de a nu returna produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate, confectionate dupa specifiicatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, care se pot degrada ori deteriora.


In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.


In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile prezentului document, iar MG PROFESSIONAL SALES nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului returnat.


In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat, prin transfer bancar in contul IBAN specificat de către Dvs in declaratia neechivoca trimisă prin e-mail. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.


Vă rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele folosite, cu urme de uzura.


Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.


In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.


Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de către expeditor (client).


Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au efectuat cel puțin 1 retur nejustificat.

 


Capitolul XIV. Conditii de returnare – PARTICULARITATI


1. Mobilier

 

- Produsele asamblate de catre cumparator(ex-mobilier,scaune,etc)nu pot fi returnate decat in ambalajul original si fara defecte de manipulare si montare.


- Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale "la comanda-pe dimensiuni cerute de client",nu de serie nu vor putea fi returnate.


2. Scaune

 

Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:


- Clientul a notificat vânzătorul în scris prin completarea formularului de retur.


- Dacă produsul este unul standard, din stoc permanent, și nu face parte din categoria celor personalizate la comandă ori sunt importate din alt stat/țară special pentru client.

 

Pentru produsele returnate cu defecte, (zgârieturi fine rezultate în urma montajului, rupturi, torsiuni, etc.) se va percepe contravaloarea sumei necesare pentru repararea și aducerea acestora în starea ințială de calitate pe care acestea o aveau la momentul livrării.

 

Alte informații cu caracter general privind returul produselor din categoria scaune.

 

Scaunele noastre se livrează doar dezasamblate, sigilate în ambalajele originale ale producătorului.

Returul scaunelor se va face sub aceeași formă în care au fost livrate, dezasamblate, și (dacă este posibil) în ambalajele originale ale producătorului. Trebuie ținut cont de faptul că produsele din categoria scaune vor suferi deteriorări permanente în urma efectuării montajului, respectiv a desasamblării, drept urmare acestea nu mai pot fi revândute ca și produse noi. Pierderea suferită datorită devalorizării produsului din pricina procesului asamblare-dezasamblare va fi suportat exclusiv de către client (consumator).

 

Vă informăm câ în conformitate cu art. 14 al. (3) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor (clienți) în cazul contractelor încheiate cu profesioniștii (magazine online) „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor...” Conform Direcției Generale de Justiție din cadrul Comisiei Europene, din cele citate mai sus se înțelege că pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol, nu să îl poarte ori să îl folosească. Prin urmare, consumatorul ar trebui să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.


Diminuarea valorilor bunurilor poate consta, în special, în costurile de curățare și reparare, iar dacă bunurile nu mai pot fi vândute ca noi, pierderea justificată în mod obiectiv de venit pentru comerciant în cazul în care folosește bunul returnat ca bun de ocazie (îl comercializeză ca produs folosit, resigilat).

 

Reținerea taxei de devalorizare a unui produs poate fi de 10-15% din valoarea produsului pentru zgârieturi fine cauzate de urmele de montaj, și poate crește dacă acesta prezintă defecte de genul: rupturi, torsiuni, etc.

 

Dacă produsul ce se dorește a fi returnat se află într-o stare în care nu mai poate fi reparat/recondiționat, ori într-o stare ce nu permite re-comercializarea acestuia, ne rezervăm dreptul de a refuza returul produsului în cauză. Toate costurile de transport vor fi suportate de client.


Descărcare formular de retur.*

* Formularul se va completa și se va trimite în termen de 14 zile (de la data livrării) pe adresa: Str. Ticuș 8A, Sector 3, București, sau în format electronic la email contact@ergohuman.ro.

 

Mai multe informații în legătură cu drepturile dumneavoastră în calitate de consumator:

 

ANPC ǀ www.anpc.gov.ro - Telefon: 0219551