Faqs - Întrebări Frecvente
- General
- Facturare
- Livrare
- Retur
- Garanție
- Produse
-
Cine administrează website-ul Ergohuman.ro?
Acest website este administrat de:
S.C. MG PROFESSIONAL SALES S.R.L.
CUI: RO22679892
Reg. Com.: J40/20657/2007
Sediul social: Str. Grigore Moisil, Nr. 8, Sector 2, Bucuresti, Romania
Cont Bancar: RO84BTRL04401202S55454XX
Banca Transilvania-Sucursala: Bucur OborPunctul nostru de lucru:
, Romania
Tel: 021-252.31.39
Fax: 021-252.31.39
Mobil: 0723.980.767
Email: contact@ergohuman.ro -
Pot să vin și să cumpăr un produs direct de la sediul Ergohuman.ro?
Din păcate acest lucru nu este posibil deoarece noi nu suntem magazin fizic și nu se pot achita produse la locație. Produsele se pot ridica de la sediul nostru doar în urma efectuării unei comenzi online, și doar cu confirmare din partea noastră atunci când acestea sunt pregătite.
-
Cum pot plasa o comandă?
Comenzile se plasează direct pe website prin adăugarea produsului în coș și urmând procedura de comandă. Comenzile pot fi trimise de persoanele fizice ce au vârsta minimă de 18 ani dar și de cele juridice.
-
Pot trimite o comandă fără să-mi fac cont pe website?
Orice comandă poate fi plasată și fără crearea unui cont pe website. Urmărirea diverselor stadii ale comenzilor plasate fără cont se va putea face pe următoarea pagină: https://www.ergohuman.ro/urmarire-comanda-vizitator
-
Pot trimite o comandă prin email?
Desigur! Comanda se poate trimite și pe email la contact@ergohuman.ro
1 .Pentru facturarea pe persoană juridică sunt necesare următoarele date:
- Nume și Prenume
- Denumire societate comercială
- CIF (cod de identificare fiscală)
- Număr Registrul comerțului
- Adresa de facturare
- Adresa de livrare
- Denumire produse și cantitate
- Persoana de contact
- Număr de telefon2. Pentru facturarea pe persoană fizică sunt necesare următoarele date:
- Nume și Prenume
- Adresa de facturare
- Adresa de livrare
- Denumire produse și cantitate
- Persoana de contact
- Număr de telefonConfirmarea comenzii se va efectua la adresa de email de pe care a fost transmisă comanda.
-
Care sunt metodele de livrare și cât costă?
Metodele de livrare care pot fi selectate sunt:
- prin curierat rapid (Fan Courier): Click aici pentru mai multe detalii
- ridicare de la sediul nostru (gratuit, dar cu confirmare în prealabil)Costul livrării prin curier poate varia în funcție de greutatea sau volumetria produsului, dar și de cantitate. Calculul exact se poate afla prin adăugarea produselor în coș.
-
Care sunt metodele de plată disponibile?
În acest moment metodele de plată pe website sunt următoarele:
- prin card online (confirmarea plății se face imediat)
- prin transfer bancar (cu confirmarea plății în 1 până la 3 zile lucrătoare) -
Pot introduce o adresă de facturare diferită de adresa de livrare?
Desigur! Se poate completa o adresă pentru livrare și separat o alta adresă pentru facturare la pasul 2 „ADRESE”.
-
Primesc factură și certificat de garanție pentru produsele achiziționate?
Toți clienții primesc factură fiscală și certificat de garanție, persoanele fizice sau juridice.
-
Ce garanție au produsele pentru persoanele juridice?
Garanția oferită persoanelor juridice este de 1 an pentru orice produs.
Explicație: În cazul persoanelor juridice se presupune că produsele vor fi folosite și exploatate diferit în comparație cu persoanele fizice. În cadrul companiilor produsele pot folosite succesiv de mai multe persoane, iar fiecare dintre acestea vor trata respectivele produse în stilul propriu. Exploatarea zilnică poate fi de asemenea 24 din 24, 7 zile pe săptămână, rezultând o uzură a produsului mult mai rapidă.
-
Când se emite factura fiscală?
Factura fiscală se emite de obicei în 24 de ore de la confirmarea plății sau la data livrării, după caz.
-
Factura se poate emite și pentru persoană juridică?
Da! În timp ce plasați comanda aveți posibilitatea de a completa o adresă separată doar pentru facturare. Aceasta conține câmpurile necesare pentru facturarea persoanelor juridice. Adăugați o adresă suplimentară și selectați „Persoană Juridică”, completați câmpurile, apoi mergeți mai departe cu procesul de comandă.
-
Cum primesc factura fiscală?
Factura fiscală se trimite pe adresa de email din comandă dar se atașează și contului de client pentru a putea fi descărcată ulterior. Secțiunea de unde poate fi descărcată factura fiscală se numește „Facturi & Alte Documente”
-
Ce fac dacă nu găsesc factura pe email?
Câteodată mesaje de email ce conțin atașamente ajung în folderul SPAM / JUNK. Unele servicii de email, cum ar fi Gmail pot muta aceste mesaje automat în alte secțiuni (ex. „Oferte” sau „Actualizări”, etc.). Verificați aceste directoare în cazul în care nu găsiți factura în INBOX, sau intrați în secțiunea din contul dumneavoastră „Facturi & Alte Documente” și descărcați-o de acolo.
-
De ce nu găsesc factura atașată în contul meu?
Pot fi 3 motive pentru care factura nu se găsește în cont:
- comanda este nouă și nu a fost încă facturată sau expediată;
- a fost înmânată pe suport de hârtie la ridicarea personală a produselor;
- au trecut mai mult de 12 luni de la încărcarea acesteia în cont**Facturile vor rămâne atașate o perioadă de 12 luni de la încărcare, timp în care clientul are obligația de a le descărca și de a le păstra pe sisteme de stocare proprii.
-
Ce este o factură de avans?
Atunci când se plasează o comandă pe site și este achitată integral (sau parțial), dar produsul nu este în stocul nostru (nu poate fi livrat rapid), se va emite o factură fiscală cu titlu de avans. Aceasta nu este factura finală, comanda nu este finalizată.
Factura fiscală cu titlu de avans se va emite în următoarele situații:
- produsul este în stocul furnizorului local;
- produsul este în stocul furnizorilor din alt stat/țară;
- produsul se personalizează la comandă.Exemplu denumire poziție pe factura de avans: „Avans 100% - Scaun Birou Panther LX”
Factura finală se va emite la data intrării produselor în stocul nostru și: se va storna avansul deja achitat (ex. va fi pe „0” dacă factura de avans reprezintă 100% din valoarea produselor/serviciilor);
-
Am greșit datele de facturare. Se poate modifica factura?
Trebuie să ne contactați în termen de 48 de ore de la emiterea acesteia și să ne comunicați datele corecte pentru a efectua modificarea.
-
Se pot modifica datele de facturare din persoană fizică în persoană juridică?
Factura fiscală nu se poate modifica dacă plata a fost efectuată dintr-un cont bancar sau cu un card de credit/debit aparținând unei persoane fizice.
-
Se pot modifica datele de facturare din persoană juridică în persoană fizică?
Factura fiscală nu se poate modifica dacă plata a fost efectuată dintr-un cont bancar sau cu un card de credit/debit aparținând unei persoane juridice.
-
Care sunt metodele de livrare disponibile?
Metodele de livrare care pot fi selectate sunt:
- prin curierat rapid (Fan Courier)
- ridicare gratuită de la sediul nostru -
Care sunt zonele de livrare acoperite?
Serviciul de livrare prin curier acoperă tot teritoriul româniei.
-
Cât costă livrarea?
Costul livrării variază pentru fiecare produs în parte dar și în funcție de cantitate. Costul livrării va fi afișat separat în coșul dvs. de cumpărături, se va adăuga costului produsului rezultând suma totală de plată.
Livrarea la sediul nostru este gratuită.
-
În cât timp se expediază comanda?
Produsele aflate în stocul nostru se vor expedia în aceeași zi dacă comanda este finalizată până la orele 14:00. Dacă se finalizeză comanda după ora 14:00 produsele dvs. vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare.
Produsele aflate în stocul furnizorilor au timp de livrare variabil. Termenul estimativ de expediere este specificat pe pagina fiecărui produs în parte.
-
În cât timp se va face livrarea prin curier?
Termenul de livrare este de 1 până la 3 zile lucrătoare din momentul expedierii.
-
Se poate stabili data și ora exactă pentru livrare?
Din păcate nu se poate stabili în avans data sau ora exactă pentru efectuarea livrării.
Termenul de livrare poate varia de la 1 la 3 zile lucrătoare de la expedierea produselor. De obicei firma de curierat anunță intervalul orar de livrare chiar în ziua în care se va face livrarea propriu-zisă, prin sms, email sau telefon.
-
În cât timp pot ridica o comandă de la sediu?
Comenzile ce conțin produse în stocul nostru pot fi ridicate din momentul în care veți primi confirmarea noastră pe email. De obicei în următoarea zi lucrătoare de la data comenzii.
-
De ce nu am primit email cu stadiul livrării sau numărul de AWB?
Motivele pot fi următoarele:
- comanda nu a fost procesată / expediată
- adresa de email folosită la momentul plasării comenzii este greșită
- mesajele de email au intrat în folderul „SPAM / JUNK”**Câteodată mesaje de email ajung în folderul SPAM / JUNK. Unele servicii de email, cum ar fi Gmail pot muta aceste mesaje automat în alte secțiuni (ex. „Oferte” sau „Actualizări”, etc.). Verificați aceste foldere în cazul în care nu găsiți mesajele noastre de notificare.
Starea livrării și numărul de AWB pot fi găsite și în contul dvs. de client la secțiunea „ISTORIA COMENZILOR”
-
Ce trebuie să fac dacă comanda mea este expediată dar nu s-a livrat?
Este posibil să existe o mică întârziere din cauza firmei de curierat iar motivele pot fi următoarele:
- perioadă foarte aglomerată (ex. sărbători, zile libere legale);
- datele de livrare sunt greșite (ex. adresa, număr de telefon greșit).Luați legătura cu firma de curierat și comunicați acestora numărul de AWB pentru lămurirea situației.
-
Cum procedez dacă am primit un produs greșit sau defect?
Vă rugăm să ne contactați imediat pe adresa de email la: sesizari@ergohuman.ro. Problemele de acest gen se rezolvă în cel mai scurt timp, cu prioritate, iar eventualele costuri sunt suportate de noi.
-
Ce înseamnă drept de retur?
Cumpărătorul poate face o cerere de a returna produsul achiziționat și de a i se înapoia suma achitată, inclusiv costul livrării inițiale.
Perioada de retur este considerată una de probă iar produsele trebuie să fie inspectate și probate cu grija necesară doar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, exact așa cum s-ar permite oricărei persoane într-un magazin sau showroom. În perioada de probă se vor păstra toate etichetele produsului intacte, atașate de acesta.
-
Cine are dreptul de retur?
Dreptul de retur se adresează atât cumpărătorilor persoane fizice (definiți în lege drept consumatori), dar și cumpărătorilor persoane juridice. Condițiile de retur pentru persoanele juridice sunt însă diferite de cele ale persoanelor fizice. Vă rugăm să consultați politca noastră de retur.
-
Există o politică de retur?
Sigur că da! Politica de retur poate fi citită integral pe acesată pagină: https://www.ergohuman.ro/content/7-politica-de-retur
-
În cât timp pot face o cerere de retur?
Cererea de retur poate fi trimisă într-un termen de 14 zile de la livrare.
-
Am dreptul să returnez un produs fără motiv?
Sigur! Aveți dreptul să returnați un produs dacă acesta este în acord cu politica de retur.
-
Cum pot face o cerere de retur?
Completează formularul de retur și trimite-l completat la adresa de email contact@ergohuman.ro. Așteaptă confirmarea noastră pe adresa ta de email și alte informații legate de acest proces.
Formularul de retur se poate descărca aici: https://www.ergohuman.ro/content/7-livrare-si-retur
-
În cât timp trebuie să returnez un produs de la trimiterea cererii de retur?
Produsul trebuie să fie returnat într-un termen de maxim 14 zile de la data trimiterii cererii de retur.
-
Cum pregătesc un produs ce urmează a fi returnat?
Trebuie să dezasamblați produsul și să-l asigurați corespunzător pentru transport folosind ambalaje protectoare. Dacă nu veți putea desasambla produsul în totalitate există posibilitatea de a folosi un ambalaj suplimentar (ex. două cutii de carton). În cazul scaunelor ergonomice: Dacă nu se poate desprinde pistonul de bază sau șezut nu trebuie să folosiți cheie de țevi (MOX) ori lovituri de ciocan pentru a-l desprinde, ambalați-l separat, cu totul, într-un ambalaj suplimentar.
-
Cine trebuie să pregătească și să efectueze returul?
Procesul de returnare a produselor cade în sarcina cumpărătorului. Acesta trebuie să pregătească produsul asigurându-se că este bine protejat pentru transport.
-
Care sunt metodele de transport acceptate pentru retur?
Produsele pot fi returnate:
- prin orice firmă de curierat (Fan Courier, DPD, Cargus, etc.);
- personal de cumpărator la sediul nostru folosind mijloace proprii de transport. -
Cine suportă cheltuielile de transport pentru retur?
Eventualele costuri de transport pentru retur vor fi suportate exclusiv de cumpărător.
-
Cine este responsabil dacă produsul s-a deteriorat pe transport?
Responsabilitatea de a returna produsul nedeteriorat cade în sarcina cumpărătorului. Dacă produsul ajunge deteriorat costul reparațiilor va fi suportat integral de cumpărător.
-
În cât timp voi primi banii înapoi pentru un produs returnat?
Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la data trimiterii cererii de retur.
-
Când se emite certificatul de garanție?
Certificatul de garanție se emite în aceeași zi cu factura fiscală.
-
Ce durată de garanție au produsele pentru persoanele fizice?
Garanția minimă legală a produselor este de 2 ani, in situatia respectarii conditiilor de transport, manipulare, depozitare si exploatare. Excepție fac scaunele din gama Ergohuman și scaunele produse de Olivo&Groppo, care beneficiază de 5 sau 7 ani garanție de la producător în funcție de modelul ales.
Termenele de garanție sunt menționate pe pagina fiecărui produs în parte.
-
Ce durată de garanție au produsele pentru persoanele juridice?
Garanția tuturor produselor este de 1 an, in situatia respectarii conditiilor de transport, manipulare, depozitare si exploatare.
-
De ce persoanele juridice beneficiază de o garanție mai mică?
În cazul persoanelor juridice se presupune că produsele vor fi folosite și exploatate diferit în comparație cu persoanele fizice. În cadrul companiilor produsele pot folosite succesiv de mai multe persoane iar fiecare dintre acestea vor trata produsul în alt mod, cu o altă grijă de utilizare nefiind proprietate personală. Exploatarea zilnică poate fi de asemenea 24 din 24, 7 zile pe săptămână, rezultând o uzură a produsului mult mai rapidă.
-
Cum pot afla mai multe detalii despre condițiile de garanție?
Detaliile despre condițiile de aplicare a garanției pot fi găsite în certificatul de garanție, sau pe pagina Garantie & Service: https://www.ergohuman.ro/content/11-garantie-service
-
Cum primesc certificatul de garanție?
Se atașează contului de client pentru a putea fi descărcată ulterior. Secțiunea de unde poate fi descărcat certificatul de garanție se numește „GARANTII”.
-
Ce trebuie să fac dacă am probleme cu un produs?
Folosiți secțiunea dedicată din contul dvs. („GARANTII”) pentru a ne trimite o notificare cu privire la defectele apărute: https://www.ergohuman.ro/warranties. În urma primirii tuturor informațiilor vom constata tipul problemei și modalitatea în care aceasta poate fi rezolvată prompt. Răspunsul la notificarea dumneavoastră privind problemele de garanție se va transmite la adresa de email din comandă.
Dacă comanda a fost plasată fără cont sau pe email trebuie să trimiteți o notificare la adresa nostră de email garantie@ergohuman.ro.
1. Mesajul dumneavoastră trebuie să conțină factura fiscală sau orice alt document de plată pentru identificarea achiziției, certificatul de garație emis la data achiziției;
2. Mesajul dumneavoastră trebuie să conțină o scurtă descriere a defectelor apărute la produsul, sau produsele care fac obiectul garanției;
3. Mesajul dumneavoastră trebuie să conțină câteva fotografii cu produsul în ansamblu și a zonelor afectate în detaliu din care să reiasă cât mai clar care este defectul, sau defectele produsului;
4. Dacă este vorba de un defect mecanic ce nu poate fi exemplificat prin fotografiere (ex. mecanism defect) vă rugăm să faceți un scurt video cu telefonul mobil și să-l atașați la mesaj.
-
Cât timp durează o reparație în baza garanției?
Reparațiile se vor efectua în maxim 15 zile calendaristice de la intrarea produsului în service.
-
Ce model de scaun este mai potrivit pentru persoanele înalte, Ergohuman V1 sau Ergohuman V2?
Dimensiunile pe verticală a celor două modele de scaune nu diferă, ambele fiind potrivite pentru utilizatori cu înălțimea de până la 1.85 m *.
Singura diferență în privința dimensiunilor de gabarit o găsim la lățimea șezutului, Ergohuman V1 Classic Plus având o lățime de 52 cm iar Ergohuman V2 Elite Plus de 50 cm. Pentru majoritatea diferența este insesizabilă.
* Scaunele Ergohuman se recomandă persoanelor cu o înălțime de până la 1.85 m doar datorită reglajului tetierei pe verticală, care este limitat și oferă susținere optimă în zona cervicală numai până la acest prag. Dacă nu se folosește tetiera restul componentelor pot fi reglate corespunzător, astfel scaunele pot oferi o susținere bună și persoanelor de până la 2 m înălțime.
-
Ce diferențe sunt între cele 3 tipuri de plase, W, KMD și ZB?
Răspuns: Plasele W și ZB sunt realizate din 100% poliester în timp ce plasa KMD este compusă din 60% nylon / 40% bumbac. Mai multe detalii tehnice pot fi aflate pe această pagină: https://www.ergohuman.ro/business/tapiterii-certificate-la-nivel-global/
Observație: Diferența în utilizare o putem remarca doar în cazul plasei KMD, care este o tapițerie mai moale la atingere având în componeță fire de bumbac țesute pe orizontală. Celelalte două plase (W și ZB) sunt diferite între ele doar ca model, sunt realizate din 100% poliester, alegerea uneia sau a alteia putând fi făcută doar pe acest criteriu, aspectul vizual.
Ce tip de plasă să aleg și care este cea mai bună, W, KMD sau ZB?
Răspuns: În cazul celor 3 tipuri de materiale nu există o plasă mai bună și o plasă mai puțin bună. Testul rezistenței la abraziune (frecare) este de 50.000 de cicluri în cazul plasei W și de 100.000 în cazul celorlalte două, KMD și ZB. Aceste cifre sunt atinse în medii de testare specifice, sunt estimative, iar fizic un utilizator nu poate atinge niciodată un număr atât de mare de frecări astfel încât să deterioreze plasa prin abraziune.
-
Ce diferențe sunt între Ergohuman V1 Classic, Ergohuman V2 Elite și Ergohuman Luxury?
Pentru a afla diferențele între Ergohuman V1 Classic și Ergohuman V2 accesați acest articol: https://www.ergohuman.ro/business/diferentele-dintre-scaunul-ergohuman-v1-si-ergohuman-v2-elite-plus/
Diferențele între Ergohuman Luxury și Ergohuman V2 Elite sunt următoarele:
1. Ergohuman Luxury dispune de mai multe elemente metalice cromate, pe structura spătarului, sub cotiere și mecanism;
2. Ergohuman Luxury dispune de reglajul în unghi al șezutului cu +/- 5 grade.